Reklamačné podmienky
Reklamačné podmienky
-
Ku každému tovaru zakúpeného u predávajúceho je prikladaná faktúra , ktorá zároveň slúži aj ako záručný list. Osobným prevzatím
tovaru v prevádzke predávajúceho, prípadne prevzatím tovaru od
prepravcu, kupujúci súhlasí s obchodnými podmienkami a tiež s
reklamačným poriadkom predávajúceho a potvrdzuje tým, že bol s nimi
oboznámený. -
V prípade zasielania tovaru prepravnou spoločnosťou je kupujúci
povinný spolu s prepravcom prekontrolovať stav zásielky (počet balíkov,
neporušenosť lepiacej pásky, poškodenie krabíc...) a v prípade jej
poškodenia alebo neúplnosti odmietnúť tovar prevziať. V takomto prípade
je nutné s prepravcom spísať protokol o škode. Zodpovednosť za
poškodenie v priebehu prepravy nesie prepravná spoločnosť. V prípade
škodovej udalosti sa predávajúci bude snažiť kupujúcemu v čo najkratšom
možnom čase dodať nový tovar. Kupujúci svojim podpisom na preberacom
protokole prepravnej spoločnosti potvrdzuje, že zásielku prebral v
poriadku. Mechanické poškodenie tovaru po vybalení z neporušenej krabice
je nutné okamžite nahlásiť predávajúcemu bezodkladne po zistení tejto
skutočnosti. -
Pred prvým použítím je kupujúci povinný si dôkladne preštudovať návod
na obsluhu zariadenia a týmito pokynmi sa riadiť. Tiež je povinný
oboznámiť sa so záručnými podmienkami predávajúceho. -
Záručná doba pre fyzické osoby, ktoré tovar nebudú využívať pre účely
podnikania je daná zákonom. Minimálna záručná doba je 2 roky. -
Záručná doba pre osoby, ktoré tovar budú využívať pre účely
podnikania, je daná obchodným zákonníkom. - Predávajúci má právo na vybavenie reklamácie 30 dní odo dňa uplatnenia
-
Na spotrebný tovar (cartridge, náplne do tlačiarní, pásky…) je
poskytovaná záruka 2 roky. Z cartridge nesmie chýbať viac ako 1/10
náplne. Je potrebné doložiť skušobný výtlačok. Záruka sa nevzťahuje na
zaschnuté trysky z dôvodu nepoužívania zariadenia. Na renovované náplne
nie je záruka časovo obmedzena platí stále. -
V prípade zistenia, že príčinou problému nie je reklamovaný tovar,
ale nekorektná inštalácia bude to klasifikované ako
neoprávnená reklamácia. Kupujúci bude na túto skutočnosť upovedomený a
tovar mu bude vrátený v pôvodnom stave. Predtým však bude zákazníkovi
ponúknuté riešenie na odstránenie daného problému. -
V prípade neoprávnenej reklamácie je kupujúci povinný predávajúcemu
uhradiť všetky náklady spojené s vybavením neoprávnenej reklamácie
(dopravné náklady, poplatok za servisné hodiny….). Až po uhradení týchto
nákladov bude tovar vrátený kupujúcemu. Kupujúcemu bude v tomto prípade
vystavená faktúra a až po jej uhradení bude tovar vrátený späť.
Nárok na uplatnenie záruky Vám aicky zaniká, ak:
-
Je tovar poškodený mechanicky (zlomený plošný spoj, prasknuté,
polámané konektory, odlomené časti, prelepované štítky sériových čísel),
otrasmi a pádom tovaru, ktoré zavinil kupujúci. -
Bol vykonaný nekvalifikovaný zásah alebo bola vykonaná neštandardná
zmena parametrov. -
Bol tovar poškodený prírodnými živlami.
-
Je tovar už po záručnej dobe.
Postup pri uplatňovaní reklamácie
-
Požiadavku reklamácie odošlite na e-mail reklamacie@toneryacartridge.sk alebo ho rovno s popisom vady zašlite na našu adresu.
- Tovar musíte dôkladne zabaliť, odporúčame do pôvodného obalu, prípadne obalu
antistatického
- Pribaľte k tomu fotokópiu faktúry s dodacím listom (originály prosím
neposielajte)
- Počkajte na informačný email. Vo väčšine prípadov reklamácie riešime okamžite výmenou za nový kus a to formou výmenného balíka , kde kurier privezie nový toner a preberá od Vás balíček s vadným tonerom.
- Reklamácia bude vybavená max. do 30 dní odo dňa od uplatnenia reklamácie
- Na priebeh vybavovania Vašej reklamácie sa môžete kedykoľvek spýtať na e-mailovej adrese prípadne telefonicky.
- Po vybavení Vašej reklamácie Vám bude tovar odoslaný späť na Vašu adresu.
Adresa: HM PRINT, Škultétyho 1,83104 Bratislava
Kontakt : 0903 204 518
Tonery na predaj v Bratislave a Prešove
Potrebujete poradiť?
Nákupný košík
Cena: 0 €Počet: 0 ks